BRA dag!

Nu var det ett antal dagar sedan som jag kände mig så lugn och avslappnad. Inga krav, jag har bara gjort saker som får mig att må bra.

20 i 8 i morse satte jag mig i bilen för att köra till Märsta och sen vidare till min praktikplats. Vi mellanlandade på bensinmacken. Jag tankade för första gången i mitt liv. Woho! Sedan hade jag ett möte med praktikchefen. JAG ÄR TAGGAD! Tog tunnelbanan in till T centralen och mötte upp tjejerna. Vi har vart i Stockholm hela dagen. Och jag har äntligen hittat både kläder och skor till både studenten och till studentskivan. Alla åkte hem medans jag och Frida stannade kvar ett tag. Vi tog en fika och shoppade lite mer. Sen tog vi tåget tillbaka till Uppsala. Väl framme SPRANG vi till Glitter. Sen skiljdes vi åt på varsit håll.

Det har vart en BRA dag. Fint väder & bra männsikor! Massa kärlek.

Nu ska jag försöka få lite ordning på min lägenhet. De är lika rörigt här som i mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0