nyår&allt annat

De senaste dagarna har jag inte fått mycket skrivit. Jag har jobbat alldeles för mycket och sovit tiden som vart över. Sen vart det äntligen nyår! Det vart en tjena fan charmant nyår med Ida.. mer om de lite senare, kanske. Det togs inte en enda bild, KATASTROF! Jag minns inte vad jag gjorde förra nyåret, men jag minns att jag såg fram emot ett nytt år fruktansvärt mycket. Jag visste att jag skulle få flytta till en egen lägenhet. Det har vart ett toppen bra år, men jag har fått kriga med mig själv mer än vad jag någonsin gjort tidigare. Jag har tagit tag i saker jag aldrig gjort förut. Jag & Ida har planer inför de nya året! Nu glömmer vi de gamla & tråkiga, tar nya tag och bara laddar om för ett nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0