bra lördag!



Jag var ledig denna lördag, det tackar jag gudarna för! Jag kan inte minnas när jag sist var det. Mamma väckte mig vid halv 1. Vilket betydde att jag sovit 6 timmar och genomgått en förjävlig natt på jobbet. Sedan åkte jag till mamma för att träffa gamla vänner som vi umgicks med när vi bodde i Storvreta. Dom hade vunnit backstage biljetter eller något liknande till Erik&Calle, så dom hann inte komma innan jag åkte. Mötte upp Frida. Gick & åt mat, kebab. GOTT! Sen gick vi på bio - Snabba cash! Riktigt bra film. Jag satt och grät i slutet.



Sen vart det förfest hemma hos Ludwig. Grymt! Det slutade med att visa sprang&slog varandra med trumpinnar. Vad hände? Haha. Sen var det dags att knalla till BJ. När vi kommit en bit så kollar vi på klockan&inser att vi måste skynda oss. Vi hittar en bulle och åker. 2 min i 12 var vi där. Sen gick vi in, smärtfritt. Jag slapp visa leg, grymt! Sen körde vi bara hela kvällen. Jag hängde med två grabbar som gillade att dansa så jag fick dansa av mig ordentligt. Sedan tog jag en bulle hem och somnade gott i min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0