bra dag

Dagen började med lite sovmorgon. Katja kom förbi och sällskapade mig. Sedan kom ulf & hämtade mig. Körlektion på Larssons stod på schemat. Det gick inte så bra som jag hade hoppats. Efter det åkte jag till skolan där vi hade Expo. Jag forsatte med mitt praktikletande. Jag tror jag är upp i 20 olika företag nu. Under lektion får jag ett sms där de står att jag ska ringa för att få genomföra en telefoninterjuv för ett jobb som jag sökt. Det gick BRA. Den 26e ska jag i väg på en till interjuv. Dagen avslutades med UF. ÄNTLIGEN är vår kokbok på tryckning! Jag trodde aldrig vi skulle lyckas.

Kvällen ska väl tillbringas med att plugga körkortsteori.
jag ska klara det, jag ska klara det, jag ska klara det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0