jag har lärt mig..

Jag har lärt mig att livet kan vändas upp & ner över en natt. Att en person du tycker om är borta inom ett ögonblick. Att livet kan vara så bra, men att de helt plötsligt kan bli katastrof. Jag är en person som har extremt svårt att säga förväl till personer. Att klippa band med människor är inte min grej. Även om jag kanske inte känner en person speciellt bra, så kan det ändå göra ont. Varje människa jag som jag börjar träffa, det behöver inte vara speciellt länge eller många gånger, men den personen har gjort ett avtryck hos mig. Ett avtryck som faktiskt betyder något för mig. Men jag har också lärt mig att de går fler tåg. Man måste också lära sig att gå vidare och acceptera. I stället för att vara ledsen, gör de minnerna som finns till något vackert och bär med det som en fin sak i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0