stockholm

Nu är jag faktiskt sjuk, på riktigt. Så idag hoppade jag över skolan. Igår åkte jag till Stockholm. Jag är så dålig, hade lovat Frida att inte åka men jag kunde verkligen inte låta bli. I morse låg jag kvar i sängen medans A åkte till jobbet. Några timmar senare, vid halv tolv ungefär gick jag upp. Då möter jag A´s mamma, hon står där med ett stort lendee. Hon ville verkligen att jag skulle äta något. Så hon fixade te och sånt. Sen gick jag till bussen. Då kommer hon utspringandes med en chokladkaka "Den här måste du ha också". Vilket underbart sätt att vakna på!

Nu sitter jag på tåget på väg till Enköping. Jag och Frida ska på möte med vår rådgivare till vårat UF företag. Spännande! Sen ska jag hem till Uppsala och plugga tills mitt huvud sprängs med Emelia.

Hoppas alla får en jätte fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0