jag är så nöjd

Jag är så positivt överraskad! Nu förtiden måste jag stanna upp för att tänka en stund över hur jag reagerar. Jag fattar inte att livet är så enkelt. Lugnet och tryggheten som finns inom mig har jag aldrig tidigare kännt. Jag reagerar aldrig som jag gjorde förut. Hela min värld kunde rasa för en liten sak, medans idag kan just den lilla saken inte göra mig någonting alls. Varje gång något händer tänker jag på allt positivt och bra jag har i mitt liv. För mig är det så betydelsefullt, det tar oftast över det negativa. Jag tänker i stort sett varje dag på hur lyckligt lottad jag är över att få ha ett sånt bra liv som jag har idag. Inget eller ingen kommer någonsin kunna ta det här ifrån mig. Det är viktigt att acceptera att man har dåliga dagar, att man får vara ledsen. Om man accepterar det, blir de inte heller lika jobbigt.

Imorgon ska jag åka med Ida till IKEA för att köpa lite nödvändiga saker till hemmet. Jag tror det kommer bli en riktigt mysig dag.

Nu ska jag sova som en gris!



 inget kan gå fel 
om vi tror på varann
så va inte rädd, att leva här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0