tro, hopp och kärlek

ÄNTLIGEN! Nu är jag mer eller mindre klar med min historia uppgift som jag aldrig trodde att jag skulle klara. Men jag gjorde det. Klockan är bara tio. Eftersom jag börjar fem i halv ett imorgon inebär det att jag kan vara upp en stund till utan att de gör något.

Jag mår så bra. Allting känns så lätt. Jag är inte ett dugg stressad, trots att jag har tusentals saker att göra. Jag har verkligen lärt mig att hantera min stress. Det har tagit lång tid och det har verkligen vart jobbigt, men nu när jag äntligen vet hur man gör så var de värt allt slit. Förut hade jag panikångest var och varann dag. Ett tag fick jag som älskar människor svårt att hantera för stora folkmassor. Idag känner jag inte av det överhuvdtaget. Jag kunde nog aldrig för ett år sedan ana att jag en dag skulle få må så bra som jag gör. Ibland känner jag faktiskt inte igen mig själv (på ett positivt sätt). Jag reagerar inte på samma sätt och jag hanterar situvationer som är jobbiga på ett helt annat sätt. Allting är så mycket lättare.

Du bestämmer över ditt eget liv och ingen har någonsin rätt att ta det ifrån dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0