känslor

Det finns så mycket känslor i min kropp just nu. För många för att jag ska kunna förstå vad jag känner. Jag mår inte dåligt, utan tvärtom, jag mår bra. Men jag har inte riktigt full kontroll. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Eller vad som är rätt eller fel.

 



En människa man känner sig trygg med, en man kan skratta med, en människa man blir glad så fort man ser. Ja, jag blir så ledsen när just dessa människor beteer sig illa. Det finns många förklaringar till varför. Men det går inte att acceptera hur länge som helst. Ibland måste man bara släppa taget.

Samtidigt som jag inte alls vill stanna här, jag vill inte ha de såhär blir jag så ledsen för att jag måste släppa taget. Hjärtat och magen vill inte försvinna från det här, men jag vet interst inne att de kanske är det bästa trots allt.

 


Kommentarer
Postat av: Celicia

Lyssna på din magkänsla. Vilket val du än väljer så är det de rätta! Man ska inte stanna kvar i situationer som får en att må dåligt, du måste få må bra! Kram fiiina duuu! <3

2009-11-09 @ 03:00:09
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0