jag vet inte längre

Det är Lördagskväll och jag sitter ensam i lägenheten. Ganska skönt måste jag säga. Idag har jag jobbat. Sedan åkte jag förbi mina småkusiner som fyllt år. Dom är så fina! Sedan åkte jag & handlade. Nu har jag lagat & ätit lite mat. Snart är alla recpeten till vår kokbok klara. UNDERBART!

En dag full av känslor, bra som dåliga. Det började på jobbet, där jag vart anklagad för att vara rasist. Jag gick ifrån jobbet gråtandes. Sedan kom andra känslor upp som tydligen låg väldigt nära om hjärtat. Jag försöker inte dölja eller försvinna från mina känslor, jag tror inte jag gjort det heller. Ibland är jag bara extra känslig. Mitt hopp är att kunna gå och lägga mig och känna de där lugnet. Kanske jag till och med kan vara glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0