jag mår bra

Jag fick lite oroande funderingar om hur jag mådde så jag tänkte redogöra det nu. Jag mår jätte bra. Jag har tagit ett beslut som jag är otroligt nöjd över. Det får mig att vara stolt över mig själv & känna att jag för en gång skull gör något för mig själv.

Jag tror att jag börjar lära mig något jag aldrig någonsin kunnat. Att välja bort människor som gör betyder något men som beteer sig illa. Förut förlät jag alldeles för mycket saker. Det gjorde för ont, det var för svårt och jag såg aldrig att de var så illa som det var. Jag väntade hellre till att de hade gått så långt att jag själv vart sårad. Idag har jag bevisat för mig själv att jag klarar att ta beslut för min egen skull och för min egna psyiska hälsa, trots att de handlar om saker som betyder mycket och saker som är jobbiga. Jag vill inte leva ett liv tillsammans med människor som gör mig illa och får mig att må pyiskskt dåligt. Livet är värt mer än så. Du kan hitta människor som behandlar dig så mycket bättre.

Jag vill avsluta med att säga
2 VECKOR KVAR!! Sen jävlar..  

jag är fri som en fågel!

Kommentarer
Postat av: Celicia

Celicia är happy för din skull! Du förtjänar det bästa babe :) Kraaaaaaaaaam!

2009-11-14 @ 01:10:01
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0