grym start på veckan

Anledningen till varför jag inte skrivit på ett tag är för att det är så fruktansvärt mycket känslor inom mig just nu. Bra som dåliga. Jag vet inte vad som är vad och det känns olika varje dag. Det skulle spegla i det jag skrev, och det känns inte bra. Jag var på väg att ta ett stort beslut, men jag backade, inte helt, men en liten bit. Jag kände att jag var tvungen att tänka, prata och ge personen en chans. Men nu börjar jag tveka igen. Jag vet vad jag ska göra, jag måste bara göra det. Kanske lika bra att göra det direkt. Men jag måste ta reda på ett par saker först. 

Jag kan förövrigt säga att jag fick en grym start på veckan!



Min andra halva & jag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0