en lång tisdag

I natt blev det en timmes sömn, skoldag till 5 och sen en lång kväll med Svenska C plugg. Tur så har jag mina underbara klasskompisar&i kväll kommer min fina Ida till mig. Jag tycker om att jag hela tiden framstår som ett pucko i våra koversationer, vilket jag är i bland också.
Från Ida´s blogg!
Haha min sötaste malin!! Hon satt och kämpade med sin jäkla religionsuppgift igårkväll medan jag lagade mat, så glömmer nöten att skicka in den innan hon åkte till sthlm nu.

(ringer 2ggr)
(sms)- KAN DU SVARA, DET ÄR VIKTIGT!! 
(sms)- OJ, va i köket, ring igen
(ringer)
- IDA, KAN DU LOGGA IN PÅ MIN MAIL OCH SKICKA IN MIN RELIGIONSUPPGIFT!! Gå in på GUC's hemsida och leta efter en lärare och ta hans mail, han heter..eeh..han heter....VAFAN HETER HAN??
- Vet du inte vad din lärare heter?!!
- joo han heter, vafaaaaan leta efter nåt gammalt, typiskt gubblärare...
- hmm.. eeh.. Lars-Göran? Nils-Göran? Åke? Torsten?
- jaaaaaa, too..TO..too.. aaaaah... TOOo....TOMMY!!!
- ........

Kommentarer
Postat av: ida

HAH, men det är bara för att jag tycker det är kul att skriva ner. Skulle du skriva ner allt dumt jag säger skulle du förmodligen knäcka mig helt haha =)

2009-11-03 @ 15:19:00
URL: http://idagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0