världens bästa frida

Varje gång jag åker hem till Frida välkommnas jag av en otroligt glad mamma och hund som kommer springandes för att hälsa. Det är så himla skönt! Man känner en otrolig trygghet hemma hos henne. Jag älskar att vara där även fast jag har lite smått fobi för landet. När jag är där ute så glömmer jag bort att jag är på landet.

Jag insåg idag att jag 6 dagar kvar av mitt andra år på gymnasiet. Hur underbart är inte det? Det känns väldigt konstigt. Tvåan har vart väldigt jobbig och jag förstår inte riktigt hur jag överlevt det där? Jag har inte ett ända IG. Jag har rätt bra betyg, betyg som jag känner att jag kan vara nöjd över. Jag har förstått att skolan är inte allt i livet. Man missar så himla mycket om man bara koncentrera sig att få MVG i alla ämnen. Vi måste acceptera att alla är olika och man lär sig olika snabbt och på olika sätt.

Det har vart riktigt skönt med lång ledighet. BJ i Torsdags med underbara människor. Fredag var en seg dag! Men man mår som man förtjänar. Lördag och söndag tillbringade jag med Frida.

Nu börjar en ny vecka.. Det gäller att hålla ut in i de sista innan sommarlovet kommer!!

Två stora uppgifter - sen jävlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0