ta mig aldrig för givet

Jag är så trött på det här, trött på att alltid bli tagen för givet. Det är självklart att jag vill ställa upp och vill göra allting för att mina vänner och dom i min omgivning ska må bra. Jag älskar att kunna göra något för andra - jag tänker forsätta med det. Men det värsta är nog att vissa inte visar uppskattning för det jag verkligen gör. Beror det på att det blivit en självklarhet att jag alltid ställer upp? Eller är vi så upptagna av oss själva att vi glömmer bort allting annat? Jag vill inte vara den som alla tar för givet. Ingen ska tro att man kan behandla mig hur som helst och sen komma tillbaka när det gäller, när man behöver mig hjälp. Jag gillar inte den stilen! Att duga ena dagen och nästa dag är jag som luft och personen har plötsligt ingen tid alls , det är jag också trött på..

Visa din uppskattning för vad personer i din omgivning gör för dig..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har faktiskt undrat vad som hänt med din blogg, så det var bra att du skrev :) Kram!

2009-03-10 @ 16:38:16
URL: http://urjennysperspektiv.blogg.se/
Postat av: amanda

jag tar aldrig dig för givet, och jag kommer alltid, ALLTID finnas för dig! :) dag som natt, älskling <3

2009-03-10 @ 19:13:35
URL: http://amandaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0