omstart

Jag välkomnar er till ännu en omstart. Denna gång var det inte som innan, "jag har tröttnat" utan nu handlar det om något helt annat. Vad det är tänker jag inte gå in mer på. Jag vet bara att om jag skulle ha kvar bloggen jag hade så skulle det kunna ställa till både det ena och det andra. Vi får hoppas på att denna får leva kvar.

Idag, när jag var på väg ifrån tvättstugan hände det en rätt knäpp men samtidigt komisk sak. En kärring (förlåt mitt ordval) hälsade på mig. Jag tänkte att hon skulle vara trevlig men hon ville låna en torktummlare på min tvättid för att hon tyckte det var jobbigt att hänga tvätten hemma som hon dessutom hade tvättat hemma i sin lägenhet. Ja, det finns verkligen människor till allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0