oj, vilken dag!

Den här dagen har verkligen vart allt, allt förutom dålig. Jag har nog inte en enda gång under dagens händelser svurit och hoppats på att dagen skulle gått snabbare. Den har i stället blåst snabbt förbi mig. Bilkörningen gick så underbart bra. Denna gång känndes det verkligen som om det var jag som satt bakom ratten och inte som om det var någon som körde åt mig. För varje gång jag får köra så går det bättre. Idag tog vi in lite växlar. Jag älskar att köra bil!

Sedan vart jag stoppad på stan av försäjare, två gånger. Det börjar bli en vana, iallafall vad det känns som. Jag kan väl inget annant än att erkänna att jag blir glad när okända människor tycker att jag ser äldra och bra ut. Jag tror nog inte jag är ensam om att tycka det heller? 

Min kreativitet har vart hög idag. Jag har gjort allt ifrån att läst en tråkig dikt, kört bil, flörta, handla pärmar till att plugga och åka till coop för att handla. Jag funderar ofta över hur mycket man skulle orka? När är max då kroppen lägger av. Tydligen är den inte här ännu! Jag älskar det här tempot så min kropp får vänja sig..

Nu väntar sängen på mig.
Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0