guld värt

Klockan börjar närma sig elva och jag är fortfarande hemma. Jag börjar nämligen fem i ett idag, guld värt! jag har precis ätit lunch. Igår ställde jag mig och lagade mat och det vart över till en matlåda. Jag måste faktiskt säga att jag är stolt över min skin/tomatsås med annanas och ost.

Jag har funderat dom senaste dagarna på det här med bloggen, och därmed har jag inte skrivit något. Vem som helst kan läsa det man skriver, visst det har jag vetat om. Men man blir alltid lika förvånad när man får reda på att en person som man aldrig trodde skulle läsa den men har läst den. I värsta fall kan det faktiskt ställa till saker.

Sen måste jag bara avsluta med att säga.. jag älskar min nya mobil!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0