älska mer

Den sista kaffe koppen för i natt står brevid mig och ryker, den väntar på att få bli uppdrucken vilket den ska få bli. Jag har funderat mycket, vilket jag gör rätt mycket. Anledningen till det är att det händer så fruktansvärt mycket i mitt liv, hela tiden. Jag slutar aldrig att bli förvånad. Nu, i denna sekunden vill jag bara skriva ut mig allt som finns innanför mitt pannben så jag blir av med skiten, men vilka ord är det jag ska använda?

Nej, jag hittar verkligen inte orden.. jag har skrivit, suddat, skrivit och åter igen suddat. Känslorna och tankarna kanske inte går att förklara med ord eller så är mitt ordförråd inte tillräckligt stort. Jag är i allafall förvånad, besviken och ledsen över hur människor beteer sig. Dom flesta borde veta hur man beteer sig utan de ska klassas som svin. Jag vet inte om folk (jag syftar just nu på killar) tror att de ska ge något positivt resultat? Det är bara så fruktansvärt onödigt.. Jag är inte så himla lätt som vissa tydligen tror..

Varför sticker människor utan ett adjö eller en förklaring? Nu har 2 personer i loppet av en vecka bara åkt.. Jag vet inte ens om någon av dom kommer tillbaka. Är det jag som överreeagerar eller är fullt normalt att faktiskt bli berörd och ledsen?

Älska mer

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0