tiden går alldeles för snabbt

Tiden går snabbt, alldeles för snabbt. Jag försöker njuta av varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund. Jag kan ärligt talat inte minnas när jag senast satt såhär som jag gör nu med en filt uppkurad i soffan. Fönstret är öppet och in kommer sval luft, det är underbart. Jag har gjort så otroligt mycket saker. Det är inte ofta jag hinner sätta mig ner och bara backa tillbaka bandet för att se vad jag verkligen fått upplevt. Jag tror det är väldigt viktigt att man göra det. Om man vill kunna uppskatta livet tror jag det är jätte viktigt att veta om vad det är man har gjort och vad det har haft för betydelse och inverkan på ens tillvaro.

Idag har jag solat och badat hela dagen. Det var helt otroligt skönt att bara få ta det lungt. Inget jobb, inga måste och ingen stress. Jag fick lite färg och lite myggbett, precis som det ska vara på sommaren.

Tack för en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0