semestertider

Jag blir alltid lika rädd när jag kollar vad det är för datum. Vart har tiden tagit vägen? Det är inte långt kvar nu innan jag får semester och åker för att vara borta ungefär en månad. Det ska bli så jävla skönt med semester!

Min första resa går till Barnens Ö. Där ska jag jobba som ledare på ett läger. Det ska bli mycket spännande och lärorikt!
Min andra resa går till spaninen tillsammans med Frida och 4 andra förhoppningsvis sköna personer. Jag känner dom inte riktigt bra än så jag kan inte uttala mig så mycket.

jag vill ha semester, NU!

Men innan det ska de skrivas packningslistor och inköpslistor för fulla muggar..

puss kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0