nu jävlar ska jag vara duktig

Nästan nyvaken, nyduschad och hungrig. Men jag har ingen mat hemma, ILLA! Vad bjuder dagen på? Jag ska göra mitt allra bästa på att planera inför mina resor. Dessutom vill jag hinna med att göra en hel del viktiga saker innan jag åker. Det var tydligen fint väder så man kanske ska gå ut och njuta? Jag vet att jag inte kommer få något gjort här hemma så därför tänker jag nog ta min dator, papper och penna och åka ner på stan och sätta mig på ett café.

Ikväll ska jag och min vän Sara åka till Bälinge på en avskedsfest. Vår kära arbetskamrat har nu slutat och ska flytta till Göteborg. Det är riktigt tråkigt måste jag säga!

Nu måste ta tag i mina planer.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0