jobb

Jag ska snart åka till Ida som just nu sitter & pluggar ihjäl sig, det lät så iallafall. Jag ska ta med mig en liten överraskning, men jag tänker inte berätta vad det är, om hon nu skulle läsa det här. Hoppas jag iallafall kan göra henne lite glad. I natt när jag jobbade fick jag även besök av den damen. Mycket trevligt! Sedan kom ett besök till. Roligt att han kände igen, jag menar, personen träffar väldigt mycket människor & jag har aldrig riktigt pratat med honom så.

I natt blir det ännu mer jobb!

Hoppas ni får en fin natt. Jag hoppas de blir en natt med massor av glada människor

Puss


Kommentarer
Postat av: ida

Jag blev mycket glad! Älskar dig

2009-12-20 @ 01:44:19
URL: http://idagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0