hemma

Nu är jag hemma från tio dagars semester i Spanien. Jag har haft det riktigt bra. Mycket sol, bad, fest, bra mat, utflykter, kortspel, knäppa spanskar.. ja, jag kan säga hur mycket som helst om den resan! Den var i alla fall väldigt lyckad.

Men nu är allt som vanligt igen. Jag måste erkänna att det är skönt. Sista året i skolan börjar på Måndag. Det är sjukt vad tiden går snabbt. Jag ser fram emot ett händelsrikt och roligt år. Det som är lite skrämmande är nog att detta var mitt sista sommarlov.

Nu ska jag på börja mitt vad med mig själv. Jag har lovat mig själv att jag ska bli bättre på vissa saker. En sak är att äta mer mat hemma. Så nu ska jag gå till affären och handla eftersom mitt kylskåp är TOMT. Sen ska jag ner på stan och träffa Amanda. Det var verkligen inte igår! Senare ska jag träffa Ida som jag saknat så fruktansvärt..

Puss
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0