kaffe, kaffe, kaffe

Att kaffe kan vara så gott? Jag förstår inte. Det värsta är nog att det är berondeframkallande och jag har nog blivit en aning beroende. Det är nog bara att dricka och må bra :)

Idag ska jag skriva mitt äckliga litteraturhistoria prov. Om det går bra så ska jag skrika, hoppa och vara så jävla glad. Jag borde verkligen klara de med tanke på den tiden jag har lagt ner på skiten. Sedan är det bara att ladda om och göra dom andra tusen sakerna man också ska hinna med.

Det är sjukt vad livet är bra. Det har gått 4 månader och jag mår fortfarande hur bra som helst!
älska livet

/ Malin

Kommentarer
Postat av: Bäx the man!

så där ja! jag hörde att provet gick bra! hoppade du och skrek och allt vad du nu skulle göra?

Postat av: katja

hahah gumman, du med ditt kaffe alltså ;)

2009-04-21 @ 21:39:24
URL: http://katja-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0