jag ångrar mig

Varför slutade jag att träna? Ett fråga jag ställt mig de senaste dagarna. En av de dummaste sakerna jag gjort på länge. Jag tränade 3 ggr/veckan, olika träningsformer. Jag orkade till och med ett helt spinning pass. Jag var alltid pigg. Men jag hade någon som peppade mig hela tiden. De gjorde att jag liksom blev tvungen att gå dit. Men sen så försvann den personen ur mitt liv, och vad hände då? Jo, jag vart så omotiverad så jag bara la av, de rann ut i sanden. Min ursäkt har väl vart, "jag har inte tid" men de roliga i de hela är att jag har gjort lika mycket hela tiden. Mitt liv har alltid samma tempo. Jag tänker inte lova något, men jag ska göra mitt bästa för att komma i gång med träningen igen. De kryper i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0