bra dagar

Äntligen lite ro. Jag har sovtít 7h på två nätter. Inte bra! Men jag har haft två super bra dagar, så de får de vara värt. Igår var de Onsdag och vad händer då? Jo Utgång! Vi började på VIP och sen Kalas, i vanlig ordning. Men det var bara studentnissar med långt hår. Jag kände knappt igen en kotte, så vi körde VIP. Och det var kul. Det var väl en hel del, kanske lite för mycket? Esh, man lever bara en gång.

Idag har jag köpt min alldeles egna micro och min alldeles egna dammsugare. Om ett tag flyttar jag igen, men då blir de för sista gången på ett tag. Där ska jag bygga upp mitt hem med mina saker. Jag ska verkligen känna mig som hemma.


vart du än befinner dig, har du en famn för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0