bättre sent än aldrig

Jag har verkligen blivit dålig på att upptadera denna älskade blogg den senaste tiden. Det känns som allt har hänt sen sist, men samtidigt ingenting alls. Allting flyter på som vanligt. Jag har slutat att säga "jag har mycket att göra" eftersom jag vet att det aldrig kommer bli mindre att göra.

Våren, älskade våren ser ut att vara på gång. Det är helt underbart! Man blir jätte glad och pigg. Jag längtar till sen vår och sommar då man bara kan slänga av sig kläderna, inte alla men en del iallafall.

Just nu sitter jag i skolan på en Expolektion. Kreativiteten är väll inte på topp just nu. Datorn är mer lockande, iallafall för tillfället. Efter skolan ska jag jobba ett par timmar och sedan träffa min kontaktperson. Vi ska äta middag och så ska hon färga håret på mig. Underbart! Färgen blir en överraskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0