underbara dag

Vilken underbar dag detta har varit! Jag började med att sova tills jag vaknade,
vilket var väldigt välbehövligt. Jag fullständingt sket i att det var stökigt hemma. Jag tog mig en frukost och sedan åkte jag upp till Gränby Centrum för att möta min kontaktperson. Innan mitt besök idag hade jag inte vart där sen dom öppnade nya butiker för andra gången. Det har verkligen blivit stort! Vi avslutade allt med en fika på expresso house´s uteservering. Jag gjorde ett besök på The Body Shop. Tjejen som jobbade kännde igen mig ifrån Mc Donalds. Det var riktigt roligt!

Sedan kom Ulf och hämtade mig. Vi åkte och hämtade en tjej och sedan åkte vi mot Kista. Jag fick köra en liten bit. Det är helt underbart att köra bil. Väl framme så åt vi mat och sedan gick vi på bio. Fast and the furious. Den var överaskande bra måste jag säga. Och vilket ljud! Mycket bättre än hemma i Uppsala. Innan bion så var det en tjej som kom fram till mig och frågade vart jag hade köpt mina skor. Roligt när folk vågar att fråga sånna saker, jag skulle aldrig våga de!

Jag har haft en riktigt bra dag idag. Underbart väder och jag har bara tagit det lungt och umgåts med trevliga människor! Nu har jag massor med energi till en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0