stockholm, praktik och allt annat

Snart har jag och min vän Katja vart i Stockholm i en vecka. Tiden går så snabbt! Det började med att vi hitta möglig mat i ugnen. Sen gick vi på upptäcksfärd. Vi skulle hitta Solna Centrum. Sen var de dags att slänga sopor. Men vart är sophuset? Vi tittade ut genom fönster och fann de. En dag ringer Katja till mig och har panik. Hon kommer inte in i porten. Vi får koden av en gubbe som går förbi. "Halva" nyckeln låg uppe i lägenheten. Hur gick det till? Jag tar ALDRIG bort mina nycklar. Sen har vi har gått emot strömmen hela tiden. Vi har gjort tvärtemot stockholmarna.

I Tisdags var jag med och körde ett event för 500 pers. Det var grymt. Allt var verkligen bra. Jag har fortfarnade träningsvärk, i hela kroppen efter den kvällen. Men det är bara att köra, man lär sig nya saker hela tiden.

Nu är jag på väg tillbaka till Uppsala. Jag ska tillbringa helgen med att köra bil, jobba och eventuellt en utgång. Man vet aldrig vad som väntar!

Bilder och annat kommer senare.

Nu ska jag kila till bussen.

P&K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0