spååååårat!

Först var planen att vi skulle åka till Köping.. men kom vi så långt? Nej! Det blir ju så när man är för gamal, host! hahah. Vi kom till Fyris Park i stället. Jag har ju jobbat lite för dom som hade festen så vi hängde lite. Det var skit kul och dricka red bull och kolla på när småbarnen dansade. Det kröp ju lite benen så vi var ju tvungna att dra några moves.. Vi rockade! Bussresan hem var spårad.. men jag kom i allafall hem hel och ren!

Tack för en bra dag Ida
du är bra

Snart ska jag sätta på mig min uniform och sedan åka till jobbet. Äta en fet hamburgare och lite pommes. Lätt att jag ska! Och dricka en massa kaffe. Underbart! Ikväll blir det lite grillmys hemma hos mig.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Bäx the man!

så hur ser dom där movesen ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0