det kommer när man minst anar

Här sitter jag på mitt vardagsrumsgolv med filtar omlindat runt kroppen. Denna lugna musiken som kommer ut ur högtalarna göra mig avslappnad. Idag har jag inte gjort något annat än att jobba. Kvällen blev lugn. Jag har badat, gjort hårinpackning, smörjt in mig och målat tånaglarna. Underbart!

Jag känner verkligen att en kväll som denna skulle jag behövt någon. Jag har igentligen inte mycket att anpassa mig till här i livet så därför gör jag en massa måsten. För mig gör det inget om jag jobbar över några timmar, eller om jag åker tidigare till skolan för att plugga, eller om jag hoppar över en måltid. Det spelar ingen roll när jag kommer hem - för det finns ändå ingen som väntar på mig här hemma. Jag vill träffa en seriös och bra kille som verkligen kan ge mig det där, en kille som jag kan få ge det jag vill.. Fast man brukar ju säga att det kommer när man minst anar? Eller hur?




så mycket man kan göra, borde och vill
men mitt i allt ska man räcka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0