stockholm var bra!

Besöket i Stockholm var mycket bra men varade längre än planerat. Först var det utbildning. Vi hade föreläsningar, gjorde sammarbetsövningar, åt mat och fikade. Det var lärorikt och roligt. När jag sedan kom in till stan igen så träffade jag Rebecca. Vi tog bussen ut till Djurgårn och sedan gick vi till en uteservering. Sedan åkte vi till Häggvik. Där vart det god dricka och trevligt sällskap. Vi kom inte hem den natten utan det blev tidigt nästa morgon.



fan för dig

ibland blir jag så jävla arg
och fruktansvärt besviken
varför gör du såhär?
hur länge ska du straffa mig?
Har jag förtjänat det här?
om jag bara vågade skulle jag gjort de där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0