´

Varför gör jag såhär mot mig själv? Hur kan jag överhuvdtaget tillåta dig att göra mig så illa? Samma sak, varje gång.. Och varför slutar jag aldrig hoppas på att vi ska kunna ha en normal relation? Jag är inte så dum egentligen. Det är bara för att det du, bara för att det är du. Jag vet inte ens hur jag ska betee mig för att inte du ska bli arg. Varför lämnar jag dig inte bara och går? Varför? Och varför byter du bara numer helt plötsligt? Jag vet att du ljuger för dig själv, du vill inte känna, du vill inte veta.. Men om jag hade vart så lite för dig hade du lämnat mig för länge sen.. Du ska bara veta hur många tårar jag gråtit för dig.. Är du verkligen värd dom?

Va vad du sa till mig?
Lovar bättring och mitt hjärta viker sig
Aldrig mer
blev som ett ord för mig

Men om vi hittade tillbaka
Kan jag då förlåta dig?
De säger att det ordnar sig
Men ingen vet hur du har behandlat mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

j?

2009-07-16 @ 12:12:46
URL: http://idagillegard.blogg.se/
Postat av: johanna

<3 det kommer bli bättre!

2009-07-16 @ 16:16:18
URL: http://eehrnvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0