klar

Jag tror faktiskt att jag gjort min sista, sista, sista skoluppgift, FÖRALLTID!
Oj, vad läskigt det där lät, Jag har inte riktigt förstått att de inte alls är långt kvar.

I Onsdags hade vi studentskiva. Jag hade så jävla kul!
Jag släppte allt och var så lycklig.
All respons jag fick för mitt jobb betyder så himla mycket.
Ska lägga upp lite bilder sen.

By the way, från en sak till en annan.
När en kille säger "jag har inte tid med ett förhållande nu",
när han egentligen menar att han inte vill.
Allt handlar om viljan. När den där killen träffar "den rätt", då säger han inte samma sak.
Jag pratar utifrån erfaranhet. Jag kan inte säga att de gäller ALLA killar, men många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0