varför sover jag inte?

En väldigt bra fråga måste jag säga. Jag har iförsig "sovmorgon" imorgon. Och då ska jag inte upp&jobba det första jag gör. Jag ska luncha med Ida. Sedan ska jag träffa Ulf. Jag avslutar dagen med en lite stängning på donken. Förövrigt så lärde jag mig att göra cheesburgare idag. Coolt måste jag säga. Just nu sitter jag här i en mörk lägenhet med massa ljus och en radio som står på. Jag ska ta mig en kopp kaffe och forsätta med min dumma idé, titta runt på vart jag kan söka praktik. Jag får sånna dumma idéer på helt fel tidpunkt!

Kommentarer
Postat av: kitty

hej söta du

ville bara säga att jag saknar& tänker på dig

hoppas allt är bra med dig, PUSS&KRÄM

<3

2010-01-05 @ 03:02:34
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0