så smickrande

När man jobbar natt på helgerna kom det en och annan påverkad person in & vill ha fyllekäk. Den andra är roligare än den andra. Jag har inte jobbat så mycket natt så jag är "van" med alla söta kommenterar. Igår var nog de värsta hitillts. 

Killen - Vad ska du göra ikväll då?
Jag - Sova!
Killen - Vart bor du någonstans?
Jag - Salabacke
Killen - Får jag följa med dig hem?
Jag - Jag slutar om 2 timmar så det är lungt!
Killen - Men jag kan vänta
Jag - Nej, det behövs inte!
Killen - Jo, men jag kan det!
Killens kompis - Kom nu!!!! Ta din mat så går vi & sätter oss..
Killens andra kompis - Låt den söta tjejen vara nu! KOM NU!

Får se om natten har något roligt att erbjuda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0