ledig

Vad skönt det var att sova ut. Jag är ledig HELA helgen. Hörde ni? HELA helgen. Jag kan inte minnas när jag senast hade en ledig helg. Igår träffade jag Ida. Vi fikade och hon köpte en Harry, en dator med andra ord. Jag är riktigt sugen på att köpa en likadann. Då blir dom tvillingar. Kvällen tillbringade jag med Frida. Vi var på bio och såg Beck. Riktigt bra film faktiskt!

Idag ska jag träffa några gamla klasskompisar sen 9an och ta en fika. Sen ska jag träffa Sara. Vi har nog en hel del att prata om.

Nu ska jag ta en dusch och försöka göra mig snygg.

Känslorna i kroppen är så blandade, jag måste få ut dom.

Love
/M

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha, HARRRRRYYYY

2009-09-05 @ 13:45:28
URL: http://idagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0