hm killen gjorde min dag

Klockan är strax efter halv åtta och de är lördag. Jag har en hel del saker att stå i idag, så det är lika bra att man börjar tidigt. Snart kommer Ulf och hämtar mig. Sedan ska jag köra bil. tuuut tuut! Därefter väntar 5 timmar på donken. Sen åker jag hem till mina fina vänner som så befinner sig i min lägenhet. När jag väl har blivit snygg vilket jag hoppas på att bli så ska vi åka ner och äta middag på dragon palace. SUSHI! Klockan 9 har vi bokat på bord på de berömmda Framfickan. Jag tror det kommer bli en bra kulturnatt!

Igår fick jag en idé. Jag ville ha en kavaj!! Eller jag har velat haft det ett tag nu, men nu skulle jag ha en. Problemet var bara att jag slutade skolan halv 5 och började jobba 5. Men vet ni? Jag lyckades. Med lite spring i bena går allting. Killen i kassan gjorde min dag! Han var trevlig, gav mig min rabatt som jag fått från ett gamalt kort (som ej finns kvar). Dessutom fick jag 20% på kavajen. Vilket kap tänkte jag säga! Men det var bra. Det gjorde min dag.

Kvällens Outfit

Lackleggings
Blommigt volanglinne
Kavaj
Högklackat



Jag blir så frukantsvärt GLAD när människor ger mig positiv feedback.
Idag kom hon som är Marknadsansvarig fram till mig och gav mig en kram.
"Tack för att jag fick din adress - du är så stark!"
Om du läser detta;
TACK!! Det värmde verkligen



Kommentarer
Postat av: Annette

:-). Du gjorde min dag när du kom in till mig på kontoret! :-) Kram igen!

2009-09-13 @ 23:11:29
URL: http://pumaguc.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0