söndag

Nej, jag håller på att bli sjuk, på riktigt :( Idag ska jag hem till Frida och hålla på med vårt UF företag. Sedan ska jag gå på bio! Just nu sitter jag med mitt morgonkaffe. Det är så skönt att bara få sitta och ta det lungt på morgonen.

Idag tänkte jag ta en promenad ner till stan. Det behövs. Röra på kroppen & rensa tankarna lite. Jag behöver komma på hur jag ska hantera mina känslor då dom blir så extrema. När jag gråter så tar det liksom aldrig slut. Ibland är det skönt att gråta, bara låta tårarna rinna. Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket känslor inom mig. Jag har lätt att få känslor, sen är dom alltid olika starka. Jag släpper ofta in människor, ganska mycket. Det är väl anledningen till att jag kan bli så ledsen, utan att egentligen känna personen speciellt bra. Jag tillåter mina känslor att komma, jag stänger inte av dom och det gör väl att det är lättare att känna någonting.



We can't deny this any longer
Day by day it's getting stronger.
I want it, you want it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0