det gör ont i mig när det gör ont i dig

Ida, min älskade vän. Det gör ont i mig när det gör ont i dig. Jag kan verkligen känna dina känslor, dom känns i mig. Jag kan se på dig, titta i dina ögon och känna just det där. Det sista jag vill är att du ska må sådär.

Jag är stolt över dig! Du är så fin, stark och bra. Glöm aldrig att man får vara ledsen. Jobbigt är bara förnamnet, men man behöver inte skämmas för det. Känslor är känslor, dom kan man ej rå för. Jag beundrar dig något enormt. Att du kom hit idag kändes så bra, att vi gjorde något tillsammans.

För dig kommer jag alltid finnas, dag som natt, alltid. Vad som än händer, hur många människor vi än träffar så kommer jag alltid älska dig. Låt mig föralltid ha dig vid min sida.

"Du är aldrig ensam"

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0