snart helg

Jag ser framemot helgen jätte mycket!

FREDAG

En vecka kvar till min 18års dag!



Idol med Ida & Noa.



Sen kanske det blir knasterkalas. Tjeeena fan Tjeeena fan!

LÖRDAG



Dagen börjar med lite jobb! 11-15


Sen ska jag köra lite bil! Bruuum Bruuum



Sen blir det nog att träffa denna nissen. Eller jag SKA träffa henne. Annars
blir det för jobbigt, och jag kommer sakna henne lite för mycket.



23:59 blir det bio med Noa & Nikolina.

SÖNDAG



UF-marknad på Gränby med företaget. Kom dit och hälsa på.



Riskettan med Frida. Ett steg närmare körkortet!




Som varje Söndag så ska jag träffa Ida. Det har blivit en tradition!


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHaaaaA gulle dig! va rolig du är din kissenisse! pusss & tjenatjenatjeeenatjeeena

2009-11-19 @ 09:06:48
URL: http://idagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0