jag kan leva med det

Jag hatar mig själv att jag inte kan ta ett beslut. Varför är jag så rädd? Vissa dagar tänker jag inte speciellt mycket på framtiden, vad som kommer hända mellan oss utan lever i nuet. Jag älskar dom dagarna, dom är lätta och fina. Det känns så bra då. Men vissa dagar har jag mina "känslodagar", som jag kallar dom. Då börjar jag tänka & analysera mig själv och han. Då dyker ofta negativa tankar upp. Dom är jobbiga. Magen knyter sig, och jag är nära till tårar. Jag försöker hela tiden jämföra med förut, för att få en konstrast och för att se att jag utvecklats och blivit starkare. Det har jag absolut gjort. Om det hade vart förut hade jag suttit och stor bölat, teratt personen i fråga & haft PANIK. På något sätt kan jag leva med mig känslor, jag kan hantera dom, trots att dom är jobbiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0