aj!

Te, C-vitamin, värktabletter.. jag vet inte om de var en smart idée att sova på en madrass i ett kallt rum med bara en filt, för just nu har jag ont i huvudet och halsen. Och det är bara 4 dagar kvar till min 18års dag! Men det ska vi nog se till att bli friska till.. Därför funderar jag på att köra bil, åka hem och sova och sedan gå på sista lektion. Jag skulle gått på modevisning ikväll, men det får vi nog hoppa över. Helgen vart toppen! Allt som planerat, förutom att bilkörningen aldrig blev av. Och igår var jag på riskettan, ett steg närmare körkortet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman jag låg i 40grades feber hela veckan innan min b-day. Ingen höjdare.. Ett tips är att stanna hemma och vila massa om du vill vara frisk i helgen! Jag kan komma och pyssla om dig :)

2009-11-23 @ 12:19:17
URL: http://idagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0