ny energi

Jag är otroligt gladare nu än vad jag vart dom senaste dagarna. Jobbet gick bra, riktigt skönt att jag fick gå hem efter två timmar. Sedan kom Frida, Katja och Noa. Vi gick på stan och hade det grymt mysigt. Jag köpte en tunika och en bikini. Riktigt nöjd! Precis när jag var på väg hem får jag ett sms av Ida. Hon hade en idé och det räddade kvällen riktigt mycket. Dock sprack planen ganska mycket men vi löste det ändå. Vi avslutade allt på ett jätte mysigt café. Guld värt!

Jag hoppas innerligt att den här energin håller i sig!

Kommentarer
Postat av: I.

säg till om energin tar slut så fyller jag på :D



ses imorn I hope!

puss

2009-05-09 @ 23:59:47
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0