jag behöver inte må bra, eller hur?

Jag mår inte bra just, nej det gör jag inte. men jag behöver inte det, eller hur? Och det kommer bli bättre, jag lovar. Mitt jävla pass måste fått fötter och gått. Jag skulle behöva det mer än någonsin. Jag vill ju faktiskt åka till tallin. Sen har jag en mamma som inte har lust att sammarbeta, för fem öre. Det ända hon gör är att skrika på mig om att hon inte har tid att leta. Är det såhär en mamma ska vara? Det hjälper inte att man drömmar mardrömmar om människan heller. Idag ska jag lämna in två bilduppgifter och en kreativmotivering. Jag har gjort dom trots att jag satt i går kväll när jag kom och grina för att jag hade sådan panik. Sedan måste jag boka en tvättid, hur jobbigt är det? Inte alls jobbigt, men tydligen för jobbigt för att jag ska orka göra det. Och varför försöker du förneka dina känslor? Nej jag orkar inte rabbla mer nu, jag skulle kunna skriva flera A4 om allt jag har att göra och om hur jobbigt det är.. Men i stället så tänker jag ta mitt pick och pack för att åka till skolan och försöka vara lite duktig..

I eftermiddag väntar det en mycket spännande grej! Det kommer nog förgylla mig dag..

Ta vara på livet, ni lever bara en gång!
Tänk på vad människorna i din omgivning betyder för dig..

Kommentarer
Postat av: I.

Du betyder mycket för mig och du klarar allt Malin!

Allt du vill... det vet både du och jag.

Du vet att du alltid får komma hit, eller ringa så

kommer jag till dig om det är jobbigt!



Massa kärlek.

2009-05-19 @ 11:20:57
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: johanna

jag finns! det vet du <3

2009-05-19 @ 14:51:10
URL: http://eehrnvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0