här finns det ingen trötthet

Om du någon gång vill vara pigg så kan jag ge lite tips. Till en början kan man dricka 4 koppar kaffe och sedan börja dricka lite cola. Inte nog med det så ska man lyssna på 107.5. Jag lovar dig att du inte är trött efter det. Det funkade på mig iallafall - dock sov jag i 4 timmar innan jag började med det.

Det är Måndag i morgon vilket inbär en helt ny vecka. Jag är också ledig, vilket är ganska skönt. Men som vanligt så har jag ändå dagen fullplanerad. Vi får se om jag hinner med allt? Jag hoppas det! Klockan ringer rätt så skaplig tid imorgon. Då kanske det är dags att krypa ner i sängen snart.

Jag funderar på om jag ska köpa en ny tv..



 

Kommentarer
Postat av: R.H

Köp den tvn du ;)

2009-05-25 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0