så kan de gå

Det vart lite action i mitt övningskörande idag. Jag vart stoppad av polisen. Vi fick blåsa, visa kökort, visa körningstillstånd och sånt där. Men vi fick köra där ifrån utan några problem.

Med tanke på en helt annan sak..

Jag har lärt mig en sak. Människor kommer och går. Ibland måste man, sorligt nog bara acceptera att dom är borta. Det värsta är att sakna en människa så mycket att det gör ont i hjärtat. Man saknar personen så mycket men det finns ändå inget man kan göra. Det har ingen betydelse vad man säger eller vad man gör för personen förstår ändå inte. Gör om alla minnen du har med personen till något fint och kom ihåg de som något fint också. Bearbeta och gå vidare. Ge dig ut i livet och skapa nya band med bra människor.

det kommer när man minst anar..

Kommentarer
Postat av: Bäx the man!

haha härligt =) inte ens jag har blivit stoppad av polisen när jag kört bil! och jag har kört ganska taskigt och inte minst bilar som väcker uppståndelse =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0