jag trivs som fan!

Nu har det hunnit gått ett par dagar sedan det skrevs något i denna blogg. Det har hänt en hel del måste jag säga. För det första så jag flyttat. Jag bor nu i Salabacke vilket innebär ganska nära stan. Dessutom har jag ingen granne till idiot som kollar på mig. Här är det mycket tryggt. Jag trivs mer än bra! Jag trivs perfekt. Här är jag hemma!

Sedan har jag fått sommarlov. ÄNTLIGEN! Fast jag måste erkänna att jag har lite svårt att förstå att jag har det. Men jag ska göra mitt bästa av att verkligen njuta, njuta av varje stund. Ta vara på tiden och ha en fantastisk sommar. Det kommer att bli den bästa på väldigt länge!

Nu är det dags att sova så att man orkar jobba imorgon. Man vet ju aldrig vad man får för besök imorgon! Det kan ju faktiskt bli kaos. Men det visar sig imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0