allt kan hända

Jag kan inte säga annat än att jag & Frida hade en väldigt händelserik dag igår. Vi lyckades verkligen med en hel del. Mc Donalds besöket går hur bra som helst och hemvägen också trots det kalla vädret. Vi bestämmde oss för att poppa lite pocorn. Men tror ni att vi lyckades? Nej, det luktade bränt i hela lägenheten. Vi misstänker att det var fel på popcorna.. Frida skulle promt ha några så hon satt på golvet och rensade dom fina. Sedan dök Ulf upp för att lämna tillbaka mitt internet. Jag tyckt Frida kan följa med så hon gör som jag säger. När vi kommer ner så sitter han i bilen så vi får gå ut. Problemet var nu att vi bara hade två skor, så vi tog en varsin och hoppade på ett ben till bilen. När vi sedan ska gå upp igen säger Ulf "Har ni nycklar nu då?" Vi brast ut i skratt och inser att vi var korkade och glömt nycklarna uppe. Vi ringer till nummerupplysningen och blir kopplade. Snälla tanten kommer ut och öppnar. Jag tror inte hon var så glad för det ända hon sa var "Vart har ni fått mitt nummer ifrån?" "Nummerupplysningen" svarade vi med en snäll röst. Vi tackade två gånger, men det var tydligen inte nog! Sedan åkte vi till J och N. Dom ville ha choklad, cola & glass och det var en kvart kvar tills bussen gick så vi körde maraton framåt och tillbaka till macken. På vägen hem blir vi stoppade av polisen! Tur så klarade vi oss utan problem och vi fick köra vidare..

Nu ska jag till min låsas lillebrors avslutning!
Jag återkommer ikväll med bilder och liknande..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0